نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

نتیجه بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) | نشد که بشه

  • کد خبر: ۲۱۰۷۹۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
  • ۱
نتیجه بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) | نشد که بشه
تیم ملی کشورمان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مغلوب تیم ملی قطر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا عصر امروز، چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار خیلی زود و در دقیقه ۴ روی قیچی برگردون سردار آزمون به گل اول خود رسیدند، اما در ادامه عنابی‌های میزبان فشار آورده و در دقایق ۱۷ و ۴۳ توسط جاسم ابوالسلام و اکرم عفیف ۲ گل به ثمر رساندند تا نیمه نخست را به برتری ۲ بر یک به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم شاگردان قلعه‌نویی کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که علیرضا جهانبخش توانست گل تساوی بخش و دوم ایران را به ثمر برساند.

در ادامه قطری‌ها در دقیقه ۸۲ توسط المعز علی عبدالله گل سوم خود را به ثمر رساندند. پس از آن ایران هرچه زد به در بسته خورد.

گل اول ایران به قطر توسط سردار آزمون

گل اول قطر به ایران

گل دوم قطر به ایران

گل دوم ایران به قطر توسط جهانبخش

گل سوم قطر به ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
تمام مقصر اصلی گل خوردن ما فقط بیرانوند هست و نقطه ضعف دفاع
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->